Podsumowanie roku 2015

 

Oj działo się, działo! Działo się w i życiu i w mojej głowie! Co się działo? Czytajcie poniżej.

 

1w 2015 roku:
-Zdałam egzamin na prawko,
-pierwszy raz kosiłam trawnik (tak, pracowałam jako ogrodnik nie mając      doświadczenia w koszeniu 😉 )
-pierwszy raz jeździłam po lewej stronie ulicy
-pierwszy raz pojechałam sama na wycieczkę (i bardzo mi się spodobało podrożowanie samej)
-pierwszy raz byłam w USA (i pierwszy raz przydał mi się mój paszport wyrobiony 4 lata temu)
-pierwszy raz jadłam śniadanie na pustyni ( i to o wschodzie Słońca)
-pierwszy raz byłam w kasynie (i to w Vegas)
-pierwszy raz zostawiłam bagaż na lotnisku
-mieszkałam w zabytkowym domu (na prawdziwej angielskiej wsi, o czym      marzyłam już lata temu)
-pierwszy raz (i mam nadzieję, że ostatni) byłam na pudelku
-pierwszy raz spóźniłam się na samolot
-pierwszy raz jechałam londyńskim metrem (i się w nim zgubiłam)
-pierwszy raz kompletnie sama wyjechalam do pracy w obcym państwie       nie będąc do końca pewną co mnie tam czeka
-pierwszy raz piłam herbatę z konopii (bez THC, pyszna, polecam)
pierwszy (i ostatni) raz jadłam ciastko z haszem
– płakałam, czułam się beznadziejnie, chcialam zrezygnować
– zastanawiałam się ile jeszcze wytrzymam
– Pogląd na życie: „wstaję, robię fantastyczne rzeczy, idę spać” umieściłam     w dziale „Legendy”
– zrozumiałam jak ważne jest w życiu poczucie sensu
– doceniłam swoich przyjaciół; zrozumiałam, że tak na prawdę liczą się Ci,     którzy zawsze są przy mnie, a poziom fajności nie wzrasta wraz z liczbą    znajomych
– Poczułam na własnej skórze ile trzeba się ozapierdalać, często nudnej,      monotonnej pracy, by mieć ciekawe życie.

Postanowienia na 2016r? Żadnych. Wiem czego chcę, na czym mi zalezy, do czego dążę. 2016 będzie więc dalszym ciagiem zaczętej ponad rok temu przygody. Szczęśliwego Nowego Roku!

Skomentuj

